Toidukultuurne kampaania kutsub Tartusse

30. apr. 2024

Toidukultuurne kampaania kutsub Tartusse

Meie suppjektiivne arvamus on, et Tartusse tasub tulla!

Tegime Salvestis kampaania, mis täidab maitsvalt kõhtu, toob lähemale kultuuri ning kutsub inimesi Tartut külastama. Ja võib võita oi-oi kui lahedaid auhindu.

Tartus tulevad head mõtted juba lihtsalt sellepärast, et see on heade mõtete linn. Kui õhku visata fakt, et Salvest asub Tartus, siis ei tohiks väärt mõtetest üldse puudust tulla. Mõeldud tehtud ja nii valmiski kampaania, kus saavad osaleda kõik – ole sa Tallinnast, Viljandist või Saaremaalt.

Vaja on osta vähemalt 1 Salvesti toode, registreerida ostutšekk ja osaledki loosis.

Vaata kampaaniat siit.

Auhindadeks on 8 komplekti mõnusat puhkust ja kultuuri – ikka Kultuuripealinnas Tartus.

Auhind koosneb Vanemuise suvelavastuste piletitest, V Spa paketist ja ERM-i piletitest.

Ja auhindu loosime mai ja juunikuu jooksul igal nädala! Ei ole ainult 1 peaauhinna võitja, vaid täitsa 8 jumekat ja kultuurset puhkusepaketti Tartus!

Nii, et kui järgmine kord poodi satud, siis käitu kultuurselt ning tõsta enda ostukorvi ka mõni Salvesti toode, sest ei tea kunagi, millal õnn naeratab ja kultuur sind maitsekalt Tartusse tõmbab.

Salvest on suppjektiivne toidukultuuri edendaja!

Mis ühendab Tartut ja Salvestit veel peale selle, et nad asuvad geograafiliselt samas kohas?

Kas on selleks Supilinn? Või hoopis kultuur koos maitsva kõhutäie ja laheda puhkusega Euroopa Kultuuripealinnas? Õige vastus on, et kõike seda koos, aga rohkemgi veel.

Nimelt on Salvest Tartu 2024 kultuuripealinna ametlik partner ning sel puhul said kuus populaarset toodet terveks aastaks endale uued kuued, mis näevad nüüd eriti maitsekad välja.

Eriseeria ja Tartu 2024 ametlikeks toodeteks on valitud Salvesti 4 erinevat suppi – Suitsulihaga hernesupp, Frikadellisupp, Kodune seljanka ja Värskekapsaborš. Lisaks suppidele said uue Tartu 2024 eriseeria ilme ka smuutide sarjast Pirni-kiivi Smushie ja lastetoitude sarjast Põnni Mustika-õunapüree.

Välja valituks osutusid need tooted just seetõttu, et neis on kasutatud suuresti kohalikku toorainet ja on osaks kohalikust toidukultuurist ning tarbijate poolt palavalt armastatud.

Loe heade mõtete toidust siit.

Köögikunst on kõige suppjektiivsem kunstiliik!