Teie Rõõmuks!

Teie rõõmuks!

Teie Rõõmuks!

Teie rõõmuks!

Salvesti tegemistest

Salvestist sai Töötukassa ametlik partnerettevõte

7. juuli 2017
Eesti Töötukassa juhatuse esimees Meelis Paavel ja AS Salvest tegevjuht Lauri Betlem sõlmisid täna Tartus koostööleppe, mille eesmärgiks on Salvesti toetamine sobiva tööjõu leidmisel ja töökohtade loomisel ning töötukassa klientide tööle aitamine ja nende tööalaste oskuste arendamine.

Vabad töökohad

30. aug. 2017
Hetkel aktiivsed tööpakkumised puuduvad. Kui tunnete huvi Salvestis töötamise vastu, saatke oma CV aadressile personal@salvest.ee või täitke ära järgnev ankeet http://www.salvest.ee/ettevottest/vabad-tookohad/ .
http://www.salvest.ee/wp-content/uploads/2016/01/peet-436x400.jpghttp://www.salvest.ee/wp-content/uploads/2016/01/carrot.jpghttp://www.salvest.ee/wp-content/uploads/2016/01/broccoli.jpg

Retsepte igale maitsele

Puuvilja-müslibatoon

Valmista tervislikuks vahepalaks puuvilja-müslibatoone, mida on lapsel lihtne kaasa võtta ja tühja kõhtu leevendada.

Õuna-saiavormikesed

Mõnus retro-magustoit, milles saad ära kasutada kuivanud saia. Siinkohal on sai asendatud tervislikuma täisterasaia või sepikuga. Mahlast saiavormi on parim serveerida külma piimaga.

Kollane riisipuder

Kuldkollane riisipuder muudab tuju rõõmsaks igal tusasel unimütsil. Puder on laktoosivaba ning sellesse ei ole lisatud suhkrut, pudru muudab kreemjaks kookospiim ja mangopüree annab piisavalt magusust. Soovi korral maitsesta putru veidikese kardemoniga.

Tomati-kikerhernesupp

Valmista lõunaks üks kuum ja toitev supp. Supi valmistamine käib lihtsalt ja kiirelt, kasutades konserv-kikerherneid.

Pikad ahjusaiad

Üllata lapsi pikkade soojade ahjusaiadega. Tuleb vaid poest läbi käia ja vajalikud ained varuda. Serveerimisel lõika saiad sakilise naoga suupärasteks tükkideks.

Bataadifriikad ketšupi-maapähklidipiga

Kutsu lapsed appi ja valmistage suur plaaditäis friikaid. Bataadist ehk maguskartulist valmistatud friikartulid on tervislikud ja maitsvad. Maitsestamiseks kasuta paprikamaitseainet ja julgemad saavad särtsu lisada tšillipulbriga. Kõrvale valmista maapähklitest dipikaste, mis on gluteenivaba.

Singi-juusturullid

Kiiresti ja lihtsalt valmistatavad pirukad on tõelised laste lemmikud. Valmista neid sünnipäevalauale või üllata soojade pirukatega pereliikmeid.

Maasika-kausismuuti

Vahelduseks hommikusele smuutiklaasile valmista smuuti hoopis taldrikule. Täienda smuutit vastavalt oma soovile värskete marjade või toitvate kamapallidega.

Jõhvika-apelsinismuuti

Mõrkjale jõhvikale pakuvad seltsi mahlane apelsin ja magus banaan, moodustades koos tervisliku vahepala või kiire hommikusjoogi.